Powered by WeCell
0

Uw winkelwagen is leeg

Totaal: €0,00

Geen producten gevonden...

Heb je een klacht over je bestelling? Neem dan gerust contact met ons op! We zullen je zo snel mogelijk helpen en streven ernaar om altijd samen tot een oplossing te komen. Voor klachten kun je ons zowel telefonisch als per email bereiken. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Onze gegevens: 

info@wecell.nl 

+31 20 358 68 89

Na ontvangst van uw klacht ontvang je van ons een bevestiging.

Wij zullen je klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »